Els ambients a Infantil

A la nostra escola fem tres sessions d’ambients al llarg de la setmana. Això vol dir que la canalla d’I3, I4 i I5 passen aquestes estones compartint objectius i establint estratègies conjuntes, gaudint d’aprenentatges i vivències que es generen espontàniament, o de manera més guiada, a través de les diferents propostes. Hi ha cinc ambients diferents: artístic, construccions, lectoescriptura, matemàtiques i experimentació i tecnologia. Cada infant fa la seva tria per portar a terme l’ambient al llarg de les tres sessions, i va canviant setmanalment fins a gaudir-los tots cinc. Us mostrem unes quantes fotografies dels ambients i esperem que us agradin tant com a la canalla li agrada aquesta estona de la seva vida a l’escola!