EL PATI ÉS UN ESPAI DE LLEURE EDUCATIU QUE CAL CUIDAR I APROFITAR.

Jean Piaget,quan parla de l’escola i la creativitat diu:

«Quan ensenyes una cosa a un nen, li prens per sempre l’oportunitat de descobrir-ho per si mateix»

Quan ens plantegem què és la creativitat, ens vénen a la memòria personatges com Picasso, Gaudí,  Mozart o fins i tot Einstein. Realment la creativitat és un concepte molt ampli utilitzat en educació, publicitat, economia, arquitectura, etc. A més, ser imaginatius, originals i fantasiosos no és exclusiu del món dels més menuts. Ens adonem que la capacitat creativa és de gran utilitat per als adults i molt valorada en el món professional. Per això un dels principals reptes de l’escola actual és aconseguir que els nostres alumnes puguin expressar la seva capacitat creadora en tota la seva amplitud, i cal potenciar-la des de l’educació infantil i no oblidar-la en la primària ni en la secundària.

Avui al pati d’Educació Infantil teníem un munt de genis en acció. Uns decorant, altres experimentant, compartint, proposant…

Ampolles amb aigua i purpurina, cds decorats amb gomets i penjats als arbres…ampolles foradades i subjectes a un tronc…la sorra…i un grup de petits científics parlant de “què passa si…?”

Una tarda genial!!!