Els alumnes de 4t hem participat a la Trobada de jocs alternatius

Aquest curs hem fet una trobada de jocs alternatius a nivell municipal organitzat pels alumnes de d’Institut Bernat el Ferrer.

Aquesta jornada consistia en reunir al camp de Fútbol Josep Raich de Molins de rei a tots/es els alumnes de quart de primària i realitzar diferents jocs alternatius organitzats pels alumnes de 1r de batxillerat de l’institut Bernat el Ferrer.

A les 9’30 del matí hem arribat al camp de futbol, allà ja ens esperaven els alumnes organitzadors i altres nens de les diferents escoles de Molins de rei. Ens han presentat i hem entrat pel mig d’un passadís format per tots/es els nens/es que hi havia.

Quan han arribat totes les escoles ens han repartit en diferents grups, i ens han explicat en què consistia tot el recorregut dels jocs, també ens han assignat uns monitors a cada grup.

Hem començat a jugar als diferents jocs, i cada 10-15 minuts sonava un timbre que indicava que fèiem canvi de joc.

Així hem passat tot el matí. Aquesta trobada ens ha permès conèixer i compartir una estona molt agradable amb altres nens i nenes de la nostra edat de Molins de rei.

IMG-20170519-WA0007 Tamany reduït