DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU. EL CANVI CLIMÀTIC I LA JUSTÍCIA CLIMÀTICA.

Avui, 30 de gener, hem celebrat el dia escolar de la No-violència i la Pau, aquest any centrat en el canvi climàtic i la justícia climàtica.

Tots els cicles hem reflexionat sobre el canvi climàtic i els seus efectes sobre el nostre planeta. Hem parlat de la contaminació, la importància del reciclatge, l’augment de temperatures, el desgel, els incendis d’Austràlia i les seves conseqüències.

Per tal de crear consciència col·lectiva hem preparat un decàleg amb tot de mesures per millorar el medi ambient i el nostre entorn, que podeu trobar a l’entrada de l’escola, conjuntament amb tot de desitjos que tenim repartits pel centre escolar, encarats a millorar el nostre futur.

Per acabar, a les 15h ens hem trobat al gimnàs per realitzar una lectura del decàleg que hem preparat entre tota l’escola i hem cantat conjuntament la cançó OBRE ELS ULLS (de Txarango).

Esperem que entre totes i tots puguem revertir aquesta situació climàtica!