Estratègia Digital de Centre (EDC)

L’Estratègia Digital de Centre (EDC) és el document que recull les accions que es realitzen a la nostra escola per aconseguir la competència digital de l’alumnat, del professorat, de les famílies i del centre educatiu.

L’Estratègia Digital de Centre té com a referent el Pla d’Educació Digital de Catalunya (PEDC), on s’indica la necessitat d’assolir la fita d’una societat digitalment competent, fent èmfasi en l’equitat i tenint en compte l’evolució del context social i tecnològic.

Aquest curs, estem desenvolupant la nostra EDC.

Les fases que seguirem per elaborar l’EDC:

• La diagnosi (juny 2022) ens aporta les dades necessàries per avaluar el grau de maduresa digital en els diferents àmbits.

• Els objectius ens marquen el camí a seguir en la millora de la competència digital.

• La planificació seqüencia el detall de les diferents accions per tal d’assolir els objectius fixats indicant la seva temporització, els seus responsables i els recursos necessaris.

• L’avaluació ens concreta mitjançant indicadors el grau d’assoliment dels diferents objectius plantejats i ens orientarà en un futur per al plantejament de nous objectius mitjançant una nova diagnosi.

En el següent enllaç trobareu l’Estratègia Digital del nostre centre (tot i que encara està en fase de construcció).

EDC ESCOLA LA TORRE