COM PODEM MILLORAR LA SITUACIÓ DE L’AIGUA A LA TORRE DE CLARAMUNT?

Durant el primer trimestre, l’alumnat de Cicle Mitjà ha estat investigant la pregunta: “Com podem millorar la situació de l’aigua a la Torre de Claramunt?” A partir d’aquesta pregunta, l’alumnat ha investigat d’on ve l’aigua de la Torre, quin consum d’aigua tenim, maneres d’estalviar l’aigua, quan plou, perquè no plou, el cicle de l’aigua, consum d’aigua a l’escola. Han visitat el museu de l’aigua i una depuradora, i hem analitzat l’estat de l’aigua del Riu d’Agost.

Aquest projecte s’emmarcava en el projecte d’escola “Objectiu La Torre 2030” per conèixer les ODS. En el cas de Cicle Mitjà hem treballat: ODS 6 Aigua, neteja i sanejament, ODS 13 Acció climàtica, ODS 15 Vida terrestre.

A partir d’aquestes investigacions, han preparat aquest vídeo on donen resposta a algunes d’aquestes preguntes i aprofiten per contestar als superherois que ens van demanar ajuda a l’inici del projecte.

Molt bona feina, Cicle Mitjà!