JOCS FLORALS ESCOLA LA TORRE

El passat dia 23 d’abril, diada de Sant Jordi, l’atmosfera de la nostra escola es va omplir de màgia literària amb la celebració dels Jocs Florals. L’alumnat de quart i cinquè van transportar-nos al meravellós món del Petit Príncep, llegint en veu alta fragments d’aquesta obra de l’autor Antoine de Saint-Exupéry.

L’acte va començar amb una cançó conjunta de tot primària del musical del Petit Príncep i va tenir de públic l’alumnat de primària de l’escola i les seves famílies.

Per cloure la jornada literària, el grup de lectura de la Torre de Claramunt ens va sorprendre amb una petita representació teatralitzada, donant vida als personatges de l’obra.

Al final de l’acte, el regidor d’educació Joaquim Morales va entregar un petit detall a l’alumnat participant.

Agraïm especialment a la Nani González i al Quim Morales la petita representació que ens van regalar i a l’Ajuntament de la Torre pel detall en forma de llibres.