PROJECTE “QUINS ANIMALS VIUEN AL BOSC DE LA TORRE?”

Al llarg d’aquest segon trimestre, tota l’escola hem realitzat un projecte per conèixer més a fons el nostre entorn. A Educació Infantil ens hem centrat en la fauna que podem trobar al bosc de la Torre de Claramunt. Gràcies a una llarga llista que ens va enviar el Xavi, auxiliar veterinari de Capellades, vam poder saber quina mamífers, amfibis, ocells,….són propis de la Torre.

De tots aquests animals, cada classe en van escollir un:

• I3: el pica-soques
  • I4: la geneta
  • I5: el conill de bosc

Un dels objectius principals era conèixer a fons aquests animals i, així, trobar la manera de poder-los ajudar a viure millor en el seu hàbit. Mantenir el bosc és una necessitat bàsica, però que més podem fer?

D’aquesta manera, l’alumnat d’ I3 va decidir construir una menjadora que van ompli de nous i, juntament amb les famílies, la van portar al bosc per penjar-la a un arbre.

D’altra banda, els infants d’ I4 van construir un cau nou per la geneta i els d’ I5 van portar peles i cors de poma a diferents caus que van trobar al bosc perquè els conills es puguin alimentar.