Voleibol a Cicle Superior

Els alumnes de cicle superior de l’escola participarem en un torneig multiescolar de voleibol amb la finalitat de recaptar fons per la Marató de TV3 i Catalunya Ràdio gràcies a la iniciativa conjunta de la mestra d’Educació Física i de l’entrenador del club de voleibol de Bellvei, Dracs. La iniciativa de poder fer algunes sessions de voleibol al pavelló sota la direcció de l’Eino, president i entrenador del club local, va sorgir en un Consell Escolar de la mà de la representant de l’AFA.

La proposta s’ha pogut materialitzar i els alumnes de cicle superior han assistit a quatre sessions: dos 5è i dos 6è, amb l’objectiu doble de fer conèixer aquest esport i que els nens i nenes facin activitat física. Posteriorment va sorgir la idea de fer una jornada amb altres escoles de la comarca on l’Eino hi col·labora .

Els alumnes hem passat una bona estona jugant a voleibol  amb l’Eino. Esperem poder tornar a repetir l’experiència!