Vaga pel canvi climàtic

Benvolgudes famílies,

Al llarg d’aquesta setmana s’està parlant als mitjans de comunicació de la CIMERA SOBRE EL CANVI CLIMÀTIC que s’està duent a terme a l’ONU.

Ens trobem en un moment decisiu per actuar i fer front al canvi climàtic. Això requerirà esforç per part de tots els sectors de la societat.  Ës important actuar tots junts: països, empreses, ciutats i ciutadans , prendre consciència per reduir les emissions de CO2 i aturar  l’escalfament global del planeta.

Divendres està convocada una vaga pel clima per demanar als governants per a que augmentin les mesures contra la crisi climàtica i la nostra escola es vol adherir fent una acte simbòlic el proper divendres dia 27 de setembre.

Països arreu del món fan una crida a donar suport a la vaga, perquè l’emergència climàtica afecta a totes les persones del món. El moviment vol ser una xarxa per aportar solucions al repte més gran de la història de la humanitat: per exigir justícia ambiental i intergeneracional, un futur, i pressionar les classes polítiques a actuar amb responsabilitat enfront la crisi climàtica.

Us convidem a participar en la crida  per la crisi climàtica el divendres 27 de setembre a les 12,10 al pati de primària de la nostra escola. Us demanem que els nens i nenes aquell dia portin una samarreta de color VERD  o BLAU.

Llegirem un manifest i farem una foto d’escola.

Us hi esperem!

Cordialment,L’Equip Directiu