Trobada de catifaires a Bellvei

L’alumnat de 5è de l’Escola la Muntanyeta de Bellvei també elabora catifes a la classe de Plàstica.

El 2 d’octubre de 2021 es va realitzar una trobada de catifaires a Bellvei amb deu grups de Catalunya. Cada grup va elaborar la seva catifa.

El 7 d’octubre, els i les alumnes de 5è de l’Escola la Muntanyeta de Bellvei van confeccionar les seves catifes.

El dissabte 2 d’octubre es va celebrar al carrer Isabel Vilella de Bellvei una trobada de catifaires de Catalunya. Hi van participar deu agrupacions de Montbui, Arbúcies, Sitges, Badalona, Ripollet, la Garriga, Santa Coloma de Gramenet, Blanes, Mollet i Bellvei que era el grup organitzador.

Cadascuna de les entitats participants va confeccionar una catifa. Les catifes  es van elaborar amb sorres, pedretes, pètals de flors, fruits i trossos de paper pinotxo de diferents colors.

En acabat l’acte, les catifes van ser trepitjades primer per les entitats del poble i després pel públic assistent.

L’any 2020 va ser el 60è aniversari de l’agrupació organitzadora de la trobada, “Amics de les alfombres de Bellvei”. L’aniversari no es va poder celebrar a causa de la pandèmia de la COVID-19. Aquest any la trobada ha estat un dels actes que han organitzat els “amics de les alfombres de Bellvei” per celebrar el 60è aniversari, aquest cop si, el 2021.

Des de l’escola la Muntanyeta de Bellvei, també s’ha volgut celebrar el 60è aniversari dels “Amics de les alfombres de Bellvei”, i per això, els i les alumnes de 5è del centre van confeccionar tres catifes amb pols de guixos de colors enganxada en làmines de paper.

Les catifes de l’alumnat de 5è es van elaborar el divendres 7 d’octubre a l’hora de Plàstica.