Taller de Coeducació

El passat divendres 7 de maig la Sílvia Pedret, coordinadora de l’àrea de coeducació de l’Ajuntament de Calafell i mare d’una alumna de la classe, va realitzar un taller anomenat Corresponsabilitat  on els objectius bàsics eren que els alumnes aprenguessin perquè es commemora el dia 8 de març, saber què és la corresponsabilitat en les tasques domèstiques i de cura i fer-los reflexionar del que poden fer ells/es al respecte.

Primer de tot vam visualitzar uns vídeos :  “Historia de los derechos de la mujer “ i “ ¿ Por qué el día de la mujer ? . A posteriori  vam realitzar una dinàmica de reflexió i debat després d’analitzar els resultats obtinguts al veure com es distribuïen les diferents tasques domèstiques i de cura a casa. Com a conclusió vam veure que són les dones qui fan més tasques de casa i de cura. Tot seguit vam visualitzar un altre vídeo que ho corroborava  : “ Concicliación y corresponsabilidad “

Per finalitzar i a mode de tancament vam veure un altre vídeo molt motivador :  “ 8 mujeres que han hecho historia “.