Setmana intensa

La setmana passada ha estat una setmana ben intensa a l’escola. Vam començar amb el dilluns 21 celebrant el dia de la Poesia. Una companya va llegir per megafonia el poema “Roselles” de Joana Raspall. La veritat és que vam haver de fer un sorteig per escollir la persona que llegiria, perquè va haver-hi força voluntaris.

Dimarts 22 va ser el dia de l’Aigua i vam tenir una visita sorpresa: La Dona d’Aigua. Va ser a l’escola tota la setmana. Vam aprofitar per recordar la seva història i com la van construir. Va ser molt especial, perquè va ser la Rosa l’encarregada de fer-ne. I encara més especial, perquè va ser el seu marit, juntament amb un amic, qui va inventar la llegenda.

Per acabar la setmana, vam fer les activitats del Programa contra el Bullying de la Fundació Barça que portem a terme.

I aquesta …… COLONIES!!! Així estem d’espitosos!