Robòtica a l’escola

Un dels objectius que ens marquem aquest curs a l’escola és el d’iniciar-nos a la robòtica. L’alumnat i mestres de l’Aula Integral de Suport (AIS) són els encarregats d’engegar aquest projecte aprenent moltes coses noves sobre la robòtica per després poder-les explicar als diferents grups de l’escola.

Tot el material que l’escola té de robòtica és nou, i s’ha pogut comprar mitjançant l’entrada de l’Escola La Muntanyeta al Projecte PROA+.

Estem contents i contentes d’aquesta notícia ja que els i les alumnes ho passen molt bé mentre aprenent moltes coses fent ús de la tecnologia. A més, estem contents i contentes que siguin els alumnes de l’AIS els encarregats de fer-nos de “mestres de robòtica” a tots i totes.

Seguim!