PROA+

L’Escola La Muntanyeta ha estat seleccionada CENTRE PROA +. Això vol dir que l’escola rebrà per als cursos 21/22, 22/23 i 23/24 una important dotació econòmica per a cada un d’aquests cursos que farà possible engegar nous projectes amb nous materials que siguin motivadors per a tot l’alumnat del centre, especialment per a l’alumnat més vulnerable i amb menys oportunitats (robòtica, treball per ambients, nous materials manipulatius a l’àrea de matemàtiques, activitats puntuals com tallers KAPLA o visites sorpresa!).

Aquesta notícia ens fa molt contents i contentes ja que, malgrat les tasques que caldrà fer dins del projecte, ens permetrà dur a terme un creixement molt important del nostre centre en tan sols tres anys.

Els diners que rebrà l’escola arriben a través del fons europeu Next Generation.