Pressupostos Participatius… Necessitem el teu vot!

IMPORTANT: 1 vot per l’escola (pressupostos participatius).

És un moment important. S’està a punt de votar pels pressupostos participatius de Bellvei i hi ha 4 opcions a votar. Una d’elles, ens afecta plenament i consisteix en l’arribada de moltes tablets a l’escola perquè els/les vostres fills/es puguin utilitzar, per fer ús de diferents apps educatives o per cercar informació. Perquè arribin, necessitem el vostre vot.

Podreu votar:

– A Baronia presencialment el divendres dia 14 i dissabte dia 15 de maig.

– A la Fira de Sant Isidre el dia 16 de maig presencialment.

– A l’Ajuntament de Bellvei els dies 18 i 19 de maig presencialment.

– Novetat! Online entre els dies 24 i 28 de maig (tindreu l’enllaç).

Els requisits per votar són dos: ser major de 16 anys i estar empadronat/a a Bellvei.

Moltes gràcies! Comptem amb tu, l’escola ha de continuar creixent i ho hem de fer entre tots i totes!

Equip directiu i AFA de l’escola.