Especial Portes Obertes 2022

Aquest curs no podem celebrar la tradicional jornada presencial de portes obertes. La pandèmia ens impedeix poder obrir les portes de l’escola i poder ensenyar tots els espais i aules que tenim. Malgrat això, nosaltres hem volgut fotografiar els diferents espais de l’escola perquè els pugueu veure i conèixer. Així doncs, l’escola us vol oferir una Jornada de Portes Obertes virtual, i així tothom qui ho vulgui podrà veure i saber una miqueta més de nosaltres.

Tanmateix, l’escola té constantment actualitzada la pàgina web i si us entreteniu una miqueta amb ella, podreu llegir els documents més importants del centre (en el que se us detalla qui som, què fem i com ens organitzem) i també podreu veure diferents activitats que es fan a l’escola tant a Petits, Mitjans com Grans.

Benvinguts a l’Escola La Muntanyeta, estem a la vostra disposició per qualsevol dubte que tingueu.