El Camp de vol

Divendres dia 9 d’abril vam fer una sortida molt diferent. Molt a prop de la nostra escola, hi ha el camp de vol. Un camp d’aviació enorme on quasi sempre van els alumnes de primària a menjar la truita, el dijous gras.

Els petits d’infantil no havíem estat encara, i gràcies a la invitació del senyor Josep, hem gaudit d’una experiència fantàstica.

El Josep és el conductor del bus de la nostra escola i coneix i s’estima a tots els petits que porta diàriament a l’autocar. Ell, té una avioneta  i es va oferir a passar un matí amb nosaltres, ensenyant-nos totes les avionetes que tenen  a l’hangar i, sorpresa….! El senyor Josep va fer un vol espectacular amb la seva avioneta blanca i vermella.

El matí es passar volant, mai millor dit. Veure de tan a prop una aeronau impressiona moltíssim. Els petits estaven expectants i molt atents a les explicacions que donava el Josep.

Qui sap si algun dia tenim entre nosaltres un petit pilot o una petita pilot d’avions. Que els vostres somnis volin alt!!!