Educació Emocional

Hola Comunitat educativa!!!
El passat dijous dia 9 de setembre el Claustre de mestres de l’escola va tenir el plaer de rebre la visita de la Cristina Gutíerrez. Per qui no sabeu qui és, la Cristina és una experta en educació emocional, investigadora en el camp de les competències emocionals aplicades, creadora del Mètode La Granja (provat durant 15 anys amb més de 270.000 nens/es i joves (d’entre 3 i 18 anys), i amb resultats demostrats científicament per la Universitat de Barcelona.
A més de tot això, la Cristina Gutiérrez també és conferenciant, formadora en empreses, consultora d’organitzacions, divulgadora mediàtica i escriptora de llibres i contes. A la vegada, és responsable del Programa de Gestió Emocional dels nens/es afectats per neurofibromatosis del Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona i responsable del projecte d’educació emocional de la Masia del FC Barcelona.
Poder-la rebre i poder escoltar-la parlant d’emocions ha estat tot un luxe, un plaer i un gran aprenentatge per poder començar el curs sense oblidar aquesta part emocional de l’alumnat.
Us deixem algunes imatges d’aquesta formació!