Àlex Roca

El passat dimarts dia 7 de febrer vam tenir una vista molt especial a l’escola. L’Àlex Roca, ambaixador del FCBARCELONA, i la seva dona, la Mari Carme ens van oferir dues conferències al llarg del matí.

A la primera hi van assistir tots i totes els i les alumnes de tercer, quart, cinquè i sisè de l’escola i a la segona hi van assistir tots els i les mestres.

Va ser una xerrada molt emotiva, on tots dos van explicar-nos la història de l’Àlex i el com superar les dificultats i reptes que ens anem trobant al llarg dels nostres camins. Quin aprenentatge!!!

Gràcies Àlex! Gràcies Mari Carme! Gràcies Fundació Barça!

El límit te’l poses tu!