Divendres passat vam celebrar una jornada molt especial i plena de color amb la primera Rua de Carnaval pels carrers propers a l’escola! Encara estem emocionats recordant la gran festa que vam viure tots plegats.
La rua va estar encapçalada pel Rei Carnestoltes, que amb la seva alegria i esbojarrades consignes va marcar el ritme d’una desfilada plena de disfresses, rialles i molta diversió. A la cua de la rua, posant el toc musical i festiu, la batucada dels nens i nenes de 6è ens va fer vibrar amb els seus ritmes enèrgics i contagiosos.
La rua va finalitzar al pati de l’escola, on vam seguir la festa amb música, balls i un ambient immillorable. A més, Martorell TV ens va acompanyar durant la celebració i va enregistrar un reportatge que podeu veure en aquest enllaç.
Gràcies a tothom per la participació i per fer d’aquest Carnaval una festa inoblidable! Fins l’any que ve! 🎭✨

