Durant tres dies, els nostres alumnes de 6è han viscut una experiència inoblidable a PortAventura World, i podem assegurar que s’ho han passat d’allò més bé! L’emoció es palpava en l’ambient des del primer moment, i les cares d’alegria van ser la tònica dominant durant tota la sortida.
Les atraccions del parc van ser un dels grans atractius, i els nostres joves aventurers no van deixar-ne ni una per provar! Des de les més vertiginoses fins a les més aquàtiques, totes van ser motiu de riures i adrenalina. Els espectacles també van captivar l’atenció de l’alumnat, que va gaudir de la màgia i el talent dels artistes.
L’estada a l’Hotel Caribe va ser el complement perfecte per a aquests dies d’aventura. Després d’un dia intens de diversió, els alumnes van poder relaxar-se i gaudir de les instal·lacions de l’hotel. La piscina va ser un dels punts de trobada preferits, on van poder refrescar-se i jugar. Les nits es van animar amb la disco-mòbil, que va posar la banda sonora a moments de ball i diversió. I, per recarregar energies, el bufet lliure de l’hotel va ser tot un èxit, oferint una gran varietat de plats per a tots els gustos.
Sens dubte, aquesta sortida ha estat una experiència enriquidora que ha permès als nostres alumnes gaudir, conviure i crear records que duraran per sempre. Estem molt contents de veure com han gaudit i com han compartit aquests moments especials.

