COMIAT DE SISÈ

Avui, 19 de juny,  a l’escola hem celebrat el comiat de l’alumnat de sisè. Juntament amb les famílies d’aquests i aquestes alumnes hem gaudit d’un matí molt especial.

Hem pogut veure un vídeo molt emotiu que recorda el seu pas per l’escola, els companys i companyes de cinquè els han obsequiat amb un petit detall i unes paraules, hem fet entrega de les orles,…

També hem comptat amb la participació dels estudiants de 4rt d’ESO, que en el seu moment també van venir a la nostra escola i que com a conseqüència del confinament van tenir un comiat una mica diferent. Amb ells i elles hem recordat diferents anècdotes del seu pas per la nostra escola.

Tots plegats hem reviscut moments que segurament, sempre portarem amb nosaltres.

Ara, comenceu una nova etapa! Us desitgem molta sort en aquest nou camí!

Aquí us deixem unes fotografies d’aquest dia.