CLEAN UP DAY 6è i 1r ESO

El passat divendres 9 de maig, els alumnes de sisè de primària de l’Escola Josep Masclans i els de primer d’ESO de l’Institut de Vallbona d’Anoia van unir forces per participar en el Clean Up Day, una acció a nivell europeu destinada a conscienciar sobre la gran quantitat de residus que es llencen de manera incontrolada a la natura.

Entre les 9 del matí i les 12:30 del migdia, els nois i noies van recórrer els voltants de Ca la Fou, una zona propera i molt estimada del nostre entorn, per recollir deixalles. Un cop recollits, els residus van ser classificats en quatre categories: vidre, plàstic, paper i altres. Aquesta tasca no només va servir per netejar l’espai, sinó també per reflexionar sobre els hàbits de consum i la importància de reciclar correctament.

Més enllà de l’acció ecològica, l’activitat va tenir un component molt positiu de convivència i treball en equip entre els alumnes de les dues etapes educatives. Compartir aquesta experiència va reforçar valors com la responsabilitat, el respecte pel medi ambient i la col·laboració.

El Clean Up Day és una iniciativa que es realitza a molts països d’Europa amb l’objectiu de sensibilitzar sobre l’impacte dels residus abandonats als boscos, platges, marges de rius i altres espais naturals. Des de l’escola, estem molt contents de la implicació de l’alumnat i agraïm el compromís de tots els participants.

Continuarem treballant per fer del nostre poble un lloc més net, sostenible i conscient.

Aquí teniu l’enllaç a les FOTOGRAFIES

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut