ELS ALUMNES DE LA COMUNITAT DE GRANS US VOLEM FELICITAR EL NADAL

Arribem al final del 1r trimestre d’aquest curs tan estrany i amb tants canvis, i… SENSE CONFINAR CAP GRUP DE LA NOSTRA COMUNITAT! 💪💪💪
Volem agrair-vos la vostra paciència, donar-vos les gràcies i desitjar-vos un bon any 2021 amb aquest vídeo que hem fet per vosaltres.
Llegeix més»

TEATRE EN ANGLÈS – COMUNITAT DE GRANS

Aquest passat divendres dia 18, els alumnes dels grups B, C i D de la Comunitat de Grans, vam anar a la sala gran de l’Ajuntament a veure l’obra “Around the World in 80 days”. Aquesta representació està basada en l’obra de Julio Verne i… Llegeix més»

LES MITJANES I MITJANS HEM ACABAT EL PROJECTE “COM SOM PER DINS?”

Què hi tenim, a dintre? Quin recorregut fa el menjar? I l’aire? I la informació? Durant tot aquest trimestre, hem estat pensant molt en aquestes preguntes i d’altres que han anat sorgint. Estem molt contentes i contents de poder presentar-vos el vídeo que resumeix tot el que hem fet. Esperem que us agradi molt!

HAN ARRIBAT ELS TIONS A L’ESCOLA!

Aquest matí hem sentit un soroll ben estrany a les nostres aules i quan hem mirat al pati…allà els hem trobat! Tres Tions que ens esperaven per venir a les nostres classes.

Ara ens toca cuidar-los i alimentar-los d’allò més bé!

Us deixem unes quantes fotos més aquí.

3, 2, 1… ACTION!

Us presentem el vídeo que la Comunitat de Petits hem gravat per l’ERASMUS.

Després de conéixer i treballar l’artista del nostre país hem creat una pel.lícula. Així compartim amb els altres països qui va ser Antoni Gaudí i la seva obra. Ja l’hem enviat als nens i nenes de Bèlgica, Letònia i Lituània. Esperem que els agradi!

La voleu veure?…

ANTONI GAUDÍ FILMS

ELS MITJANS POSEM EN MARXA L’HORT

Ja fa dies que estem investigant què podem plantar. Ens va anar molt bé poder fer una visita a l’hort del Vicenç, l’avi de l’Enrique. Ens va explicar un munt de coses sobre el seu hort i què podem fer amb les nostres taules de cultiu. Amb tot el que ens va dir, avui hem començat a plantar les nostres verdures. Esperem que creixin i aprendre moltes coses.

Aquí teniu algunes fotos.

L’ALBERT ENS EXPLICA CONTES DEL MAR

Avui hem gaudit de l’espectable que ens ha ofert l’Albert del Bibliobús. Amb el títol “20.000 llegües de viatge submarí” hem après moltes coses del Mar!