El dimecres 11 i dijous 12 de gener els alumnes de cicle mitjà de primària vam anar a visitar el Supercomputador Marenostrum. Allà vam realitzar activitats per entendre quina és la seva funció i per què necessitem un ordinador tant potent.
Primer de tot vam ballar una cançó del grup Macedònia molt divertida, si la voleu escoltar feu click al següent enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=pkfyn-3OTMo
Després vam fer unes activitats per entendre què és una simulació. Van ser molt divertides!
Per últim, vam veure les torres del Superordinador i ens van explicar que s’escalfen molt, com 30 assecadors de cabell i, per això, necessiten conductes d’aigua per refrescar-los.
També vam fer una activitat per entendre com treballa l’ordinador a l’hora de fer els càlculs i, finalment, vam poder comprovar que a través del nostre cos podem conduir l’electricitat degut a que tenim molta aigua a dins.
Aquí teniu un tastet.

