25 N Eixamplem identitats. Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones

L’alumnat ha realitzat una reflexió i un treball posterior amb diferents activitats partir de les noves masculinitats que ha estat exposada a l’entrada del centre. A més a més, l’alumnat de cinquè de primària ha participat en l’exposició “Eixamplem identitats”, al Mercat de la Concepció, una mostra de les creacions artístiques en prevenció de les violències masclistes fetes per l’alumnat de l’Escola amb altres centres educatius de la Xarxa d’Escoles per la Igualtat i la Diversitat de l’Eixample.

Tanmateix, el professorat ha rebut una xerrada i ha reflexionat de “Com es creen les masculinitats a l’aula” a càrrec de la cooperativa Trama.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>