Cooperativa.-

Aquest curs els alumnes de 5è han participat en el programa de la Diputació de Barcelona Cultura Emprenedora a l’Escola i han creat dues cooperatives: 5èA Cooperarets i 5èB 25Coop. Han començat coneixent el funcionament d’una cooperativa passant per la creació dels diversos departaments, la idea de negoci, la imatge corporativa, la producció  i la venda  entre d’altres i en tot moment comptant amb el suport de l’Ajuntament de Badalona. Aquest projecte s’ha  treballat de manera transversal a l’escola, de manera que el logotip l’han fet a plàstica o bé la comptabilitat de la cooperativa l’han supervisat a matemàtiques. Entre un 25 i un 35% dels guanys s’han donat a la Fundació  “Tot per Tu” i “Diabetes 0”, perquè puguin continuar en la recerca i investigació del càncer infantil i de la diabetis.

Ha estat un projecte molt motivador i els nostres alumnes n’han gaudit molt.

Us deixem aquí algunes imatges.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *