Setmana Ciència a la SIEI

Voleu veure l’experiment que es va fer durant la Setmana de la Ciència a la SIEI? Aquí ho teniu! Colors i Volcans per a tothom!

Setmana de la Ciència 2024

 

Hola, vau poder venir el divendres 22 a veure l’exposició de la Setmana de la Ciència?

Doncs aquí teniu un petit video on podeu veure els experiments que es van presentar!

Seguim amb el PLAMIB!

La formació continua. En aquesta sessió es va dividir en dues parts. A la primera, l’equip impulsor va fer un traspàs del buidatge que va sorgir d’una activitat en què es van plantejar els punts forts i els punts febles de la nostra biblioteca escolar. La segona activitat, anava dirigida a conèixer quins aspectes de la nostra BE tenim més assolits i quins aspectes necessiten, encara, un impuls.

 

ZBE 3r

Les classes de 3r han fet una jornada per a informar-nos de la Zona de Baixes Emissions. Els nens i les nenes de 6è han anat per a conèixer què és i per a poder respondre si estan a favor o en contra d’aquesta ZBE. L’alumnat de 3r ha respost tots els dubtes que tenien abans de la votació. Han donat totes les dades perfectament gràcies a que han estat preparant aquesta feina amb moltes ganes.

Enhorabona 3r!!

 

Jardí Botànic 2n

Divendres dia 3 de maig les dues classes de 2n vam visitar el Jardí Botànic de Barcelona. Ens van ensenyar com estan comunicats els 4 elements indispensables per a les plantes: Aigua, Llum, Aire i Terra. Després quan tornavem a l’autocar vam poder visitar l’Estadi Olímpic Lluís Companys. Aquí podem veure les fotos que vam fer!

https://photos.app.goo.gl/zqaAeMsLxdDLiRZN8