Badajoc 3r
Les dues classes de 3r vam anar al BADAJOC al Parc de Montigalà. És una activitat que organitza el grup de treball d’Educació Física de Badalona. Voleu veure les imatges de com ho vam passar?
Aquí les teniu!
Les dues classes de 3r vam anar al BADAJOC al Parc de Montigalà. És una activitat que organitza el grup de treball d’Educació Física de Badalona. Voleu veure les imatges de com ho vam passar?
Aquí les teniu!
Les dues classes de 2n vam poder anar al teatre a gaudir d’una obra on ens van fer participar i vam gaudir moltíssim dels nostres companys i companyes actors i actrius.
Els grups d’I4, I5 i 1r vam poder gaudir d’un espectacle en anglès a l’escola. Ens van venir a visitar The jumping Ducks, i ens van fer participar ballant, saltant i cantant per a poder aprendre de manera diferent. Ens ho vam passar molt i molt bé!
Voleu veure les fotos?
Aquí podem recordar com va anar la Setmana de la Ciència, la jornada de portes obertes on les famílies van poder gaudir de la nostra feina i de les nostres explicacions.
Avui l´Adriana i l´Helena han llegit el conte “el gran Llop Ferotge” a la classe de segon-A i a la resta dels seus companys i de les seves companyes de sisè-A.
Tothom ha gaudit de la lectura i sobretot de la bona companyia.
També el… Llegeix més»
LEs classes de 2n vam anar a visitar el CAP Apenins perquè volíem aprendre com ens podem cuidar les dents. Ens van ensenyar com ho podem fer i esperem poder seguir totes les instruccions i tenir una dentadura brillant i sana!
El dia 11 de desembre els nois i noies de 1rA van gaudir d’un espectacle musical al Palau de la Música a Barcelona. Va ser una experiència nova i molt enriquidora per al nostre alumnat.
Els i les alumnes de 1r-A van realitzar el 30 de novembre la sortida al Mercat de Fondo per comprar unes fruites i degustar-les en forma de pintxos variats.