Badajoc 3r

Les dues classes de 3r vam anar al BADAJOC al Parc de Montigalà. És una activitat que organitza el grup de treball d’Educació Física de Badalona. Voleu veure les imatges de com ho vam passar?

Aquí les teniu!

https://photos.app.goo.gl/B7kkCFRGaCW6p9At5

PODCAST 3

Ja el tenim! El tercer Podcast està preparat!

Us el compartim per a que pogueu veure la gran feina que han fet! Tenim moltxs actrius i actors entre nosaltres que no coneixíem! Esperem que us agradi!