Els Vertebrats a 3r
Us presentem un vídeo amb un recull d’imatges del divendres on els nens i nenes de 3r van fer una exposició per a explicar a les famílies algunes característiques dels animals vertebrats.
El voleu veure?
Us presentem un vídeo amb un recull d’imatges del divendres on els nens i nenes de 3r van fer una exposició per a explicar a les famílies algunes característiques dels animals vertebrats.
El voleu veure?
Les dues classes de 4rt hem fet unes petites representacions teatrals amb el tema de “LA LLIBERTAT”. Va ser una experiència amb molts nervis perquè venien les famílies a veure les obres i a més a més havia una feina molt gran al darrera. En breu us publicarem les representacions, mentrestant podeu veure una petita mostra. Esperem que us agradi!
Voleu veure algunes de les activitats que treballem a 5è? Doncs aquí teniu tot un seguit de fotos per a poder veure-ho:
El passat dimarts 4 de febrer, dins de l’àrea d’educació física, els infants de 6è van poder gaudir de la seva última jornada del Badasport. Després d’haver fet el Badaorientació a 4t i el Badatletisme a 5è, aquest cop va estar dedicada al Badakorfbol.
Durant tot el matí van estar jugant molts partits amb altres escoles i van gaudir d’una jornada esportiva organitzada per l’equip de mestres d’educació física de les escoles de Badalona.
Van tornar a l’escola cansats i contentes d’haver viscut aquesta última experiència del Badasport.
El passat dimecres 29 de gener, dins de l’àrea de música, els infants de 6è van poder gaudir d’un taller de batukada dins l’escola.
Van aprendre, de primera mà, tots els instruments, la història i els ritmes típics d’una batukada. Sota la direcció d’en Sebastián, director del grup de batukada Bàtec, els i les alumnes van estar tocant tots els instruments de percussió i van formar un grup de batukada que va sonar d’allò més bé.
Quin ritme tenien!
Van gaudir molt de l’experiència. Fins i tot creiem que algú o alguna es va quedar amb ganes de més i van marxar preguntant com apuntar-se a un grup de batukada.
Avui 30 de gener a l’escola hem celebrat el Dia Escolar de la No violència i la Pau. Us deixem un petit video explicant com ha anat la jornada. Esperem que us agradi!
Al taller de robòtica, els nens i nenes de la comunitat de grans exploren la seva creativitat amb LEGO Essential! Treballen en equip per dissenyar i construir creacions que combinen art i tecnologia. A partir de peces de LEGO i programació bàsica, desenvolupen projectes robòtics que es mouen i interactuen.
Cada sessió és una experiència d’aprenentatge pràctic, on treballen habilitats tecnològiques, creatives i col·laboratives.
El passat divendres 17 de gener els i les alumnes de 6è van col·laborar amb el banc de sang organitzant una jornada de donació de sang a l’escola.
Al llarg de tot el primer trimestre els nens i nenes van estar realitzant diferents tasques relacionades amb la campanya de donació de sang des de diferents àmbits: medi natural, llengua catalana i educació artística, on va participar tot l’alumnat de 6è.
La jornada de donació que es va fer a l’escola va ser tot un èxit i els i les alumnes de 6è van gaudir de l’experiència.
Fotos de la Jornada:
Hola famílies! Aquest mes hem iniciat els tallers a la comunitat de grans.
Presentem un dels tallers d’Art Urbà on hem treballat i conegut l’artista Slinkachu.
Aquest artista és conegut per fer art al carrer en miniatura tot interactuant amb l’espai i el context canviant el significat dels diferents objectes del carrer.
En aquest taller hem conegut, entès i reflexionat sobre les obres de Slinkachu per a poder crear-ne de noves utilitzant un espai de l’escola.
Nosaltres hem portat aquest art al pati. Us deixem un recull de fotografies!
🎨🍇 Descobrim Arcimboldo a l’escola! 🍎🌿
Un dels tallers que realitzem els divendres a l’escola, és un taller creatiu inspirat en l’artista Giuseppe Arcimboldo, conegut per les seves sorprenents obres fetes a partir de fruites, verdures i objectes de la natura! 🌻🥕🐟
Per què el treballem?
🌟 Perquè crear retrats a partir d’elements quotidians estimula la imaginació.
🌟 Perquè els infants aprenen a observar i representar els elements naturals.
🌟 Perquè treballar l’art fa que aprendre sigui una experiència emocionant.
Aquí teniu algunes imatges dels petits artistes en acció 🎉👇