Comencem Ed. Física

Hola a tothom!!!

Comencem a treballar l’Educació Física!! Ja sabeu que ara ens toca estar  i treballar des de casa, per això us aniré plantejant una sèrie d’activitats per a que les feu. Per començar farem una classe de HIIT…. què és el HIIT? Us plantejarem uns exercicis i els farem durant 20 segons, descansarem 10 segons i tornarem a l’activitat. Cal que els feu tots però sobretot sense fer-vos mal !!!

Si us plau, feu un petit video on pugui veure com feu l’activitat. Podeu gravar en moments diferents o com us vagi millor. Espero els vostres videos!!!

 

Comencem l’Educació Física!

Hola a tots i a totes!! Espero que estigueu tots i totes bé….plens de ganes i d’energia per començar aquest tercer trimestre que ja veieu que és molt i molt extrany. Tinc moltes ganes que això s’acabi ja i tornar a veureus a l’escola!

Per a aquest trimestre us plantejaré diferents activitats. Per ara tenim aquest joc de taula que ja veureu com cada cop que movem la nostra fitxa, deixarà de ser de taula per convertir-se en un joc en moviment!!

Espero les vostres fotos o videos realitzant aquesta activitat!!!

Si preferiu aquí el teniu en .pdf:

JOC DE TAULA EF DES DE CASA

Espero que us agradi!! Cuideu-vos molt i SALUT!!!!

Funcionament Drive

Hola a tothom!!

Al mail que us ha fet arribar el vostre/a tutor o tutora, us hem explicat que aquest trimestre funcionarem mitjançant el drive que hem creat per a les vostres classes.

Tot seguit teniu un video on se us explica com podeu accedir a la vostra carpeta, com crear carpetes i com podeu pujar els documents o fotos o videos que us demanen.

Esperem que us sigui útil: