SETMANA SANTA D’EMOCIONS
09/04/20

HOLA AIGUA, OSSOS, TAURONS I DINOSAURES. COM ESTEU?
PER SI AQUESTS DIES DE SETMANA SANTA NO SABEU QUE FER, US DEIXEM AQUÍ UN ENLLAÇ, ON ENS DONA ALGUN SUGGERIMENT, ESPEREM QUE HI TROBEU QUELCOM QUE US AGRADI, UN PETÓ BEN FORT A TOTS!!!!
L’EQUIP DE CICLE INICIAL
Llegeix més»
Hola nois i noies! Com esteu?
Comencen les vacances de Pasqua i us proposem unes activitats més lúdiques per fer a casa i una lectura especial que esperem que us agradi.
Molts petons!!!!!
Pilar i Clara
| Manualitats,jocs i més. | Presentación1 |
| Lectura. |
Fitxa proposta lectura Setmana Santa
|
Hola a tots i a totes! Esperem que estigueu tots i totes bé… o millor que bé!!
La setmana passada vam publicar les competències bàsiques (dia 23 i dia 26). Ja les heu fet?? Aquí us passem el solucionari de les preguntes tancades (x) recordeu que les tutores es posaran en contacte amb vosaltres per explicar-vos com podeu fer arribar les respostes obertes de les competències. Us trobem molt a faltar!!
I recordeu: #totaniràbé
Bona nit.
Ara us deixo les feines que vam enviar ahir.
Una abraçada molt forta per totes i tots.
Pilar
Dígrafs
Hola a tothom.
Desitjant que tothom us trobeu bé i amb moltes ganes de retrobar-nos, seguim treballant una miqueta
Penjo aquí les feines que vam enviar el dilluns 30, perquè també les pugueu consultar per aquí.
ordenació d’enunciats_solucionari
ordenació d’enunciats_solucionari_2

Penjo aquí les feines que vam enviar ahir, perquè també les pugueu consultar per aquí.
Els mestres del Grup de treball d’Educació Física us dediquen aquesta cançó “Quédate en tu casa”, l’himne oficial del confinament.
Ens esteu donant una lliçó! Esteu demostrant com sou de forts i com us podeu adaptar a qualsevol circumstància. Estem molt orgullosos de vosaltres!
Molts ànims i… Llegeix més»
Hola famílies , nois i noies de tercer, aquí torneu a tenir els enllaços de les fitxes que hem anat compartint amb les mares delegades sobre el femení plural a català
https://drive.google.com/open?id=1CE6nMY0qu-P-Nk9fGfrne95zj2pGYbGx
https://drive.google.com/open?id=1hYnMxU_5DTGJ2kpJXaukGzzv5LzbPDgB
https://drive.google.com/open?id=1mA2z24ZLzzxIy5395RmFIEO4Oj8EIiwB
Hola famílies, nois i noies de tercer!
Moltes gràcies pels poemes que esteu enviant sobre tot el que estem vivint aquests dies.
A més, molts d’ aquests poemes van acompanyats de dibuixos preciosos!
https://docs.google.com/document/d/1GsynLy4fDQ4Yp0LHJieQlGW4WtsRWi8FwecfiTufvEY