Reflexió sobre els diners by Duna
He fet una reflexió sobre el tema dels diners i m’agradaria que tots i totes us la llegiu. Espero que us agradi!
Duna Monjo
He fet una reflexió sobre el tema dels diners i m’agradaria que tots i totes us la llegiu. Espero que us agradi!
Duna Monjo
He fet un article de QUÈ VOLEM SER DE GRANS i així ha quedat:
Us el podeu descarregar en format .doc (Word):
o per al Libreoffice (.odt):
Hola
Som la Martina Gómez i l’ Izan de 6èA, hem fet una redacció tots els nens nenes de classe però us anem a presentar la nostra.
La redacció era de «POTS ARRIBAR ON TU VULGUIS» podia ser emocional, acadèmica i física.
| MARTINA | IZAN | |
| Libreoffice | POTS ARRIBAR ON TU VULGUIS | 21.11.07Pots arribar on tu vulguis |
| Word | POTS ARRIBAR ON TU VULGUIS | 21.11.07Pots arribar on tu vulguis |
BOSC VERTICAL MATARÓ
El bosc vertical, situat a Mataró, és un lloc on pots llençar-te per tirolines o penjar entre els altíssims arbres aguantat només d’un arnès. Ho vaig passar-ho molt bé, però els que no volien llençar-se per por o vertigen podien donar una volta per explorar el bosc. És un lloc molt emocionant i on pots viure una de les aventures més xules de la teva vida. Jo, en Pol Parera de 6è B m’ho vaig passar super bé perquè a les tirolines em sentia com Indiana Jones. Jo, en Iván García de 6èA no vaig anar per uns problemes, però els meus companys i companyes em van dir com era d’ emocionant i «guai». Com m’agradaria haver-hi anat!
Iván García i Pol Parera
Poema fet per Pol Parera:
En Pol Parera, un alumne de sisè, ens ha preparat dos poemes i aquí us els vol presentar. Un és EL CASTELL DEL SILENCI i l’altre és UN LLOP AL BOSC. Esperem que us agradin!!
EL CASTELL DEL SILENCI
|
Al castell del silenci tothom per aquí i allà treballant sense parar però tots estaven callats. Era la llei! Ho deia el Rei. No podien fer res menys un petit nen a qui el silenci no li agradava i segur que als demés pensaven el mateix. Amb la seva família va marxar i el poble el va seguir. El rei es va quedar sol i avorrit i va aprendre la lliçó de que si no t’agrada alguna cosa els altres no tenen perquè no. |
UN LLOP AL BOSC
Un llop al bosc
buscava preses per caçar
tenia moltíssima fam
quan trobés una
sobre ella anava a saltar.
Arbres, roques i flors
no veia res
cada vegada es precipitava més
fins que un conillet va trobar
i se’l va voler menjar.
El conill llest el va esquivar
i li diu al llop:
«Ep! Per què em vols menjar
i no a la verdura?
Si menges verdura
penses en els demés,
així seràs tu i feliços serem tots».
Llavors el llop se’n va anar
i en allò que li va dir el conill, pensà.
Sempre que tenim un video així ens quedem enganxats a la pantalla veient i pensant com es pot fer un video tan espectacular amb una aparent senzillesa. Això ens ha tornat a passar (i ja van moltes Lluís) amb el video que ens ha preparat en Lluís Cabeza de la graduació de 6è. Veieu-lo i esperem que us agradi tant com a nosaltres!
Moltes gràcies Lluís!!
Els i les alumnes de 6è d’aquest any es despedeixen de l’escola i per això els hi vam fer un video amb imatges del seu pas pel Joan Coret. Esperem que us agradi tant com a nosaltres! Molta Sort en la vostra nova etapa!
Voleu baixar-vos les fotos? Doncs en el següent enllaç podeu fer-ho i tenir-les totes i algunes que no han sortit al video.
https://drive.google.com/drive/folders/1bXk1t39_Q1msKObB7qfvr-SRPk4_qQ3-?usp=sharing
Ja tenim les fotos de les Colònies de 6è d’aquest any. Van ser uns dies genials on ens ho vam passar molt i molt bé. Remullats però contents i contentes!!
A l’escola tenim un nou espai que hem pogut estrenar fa molt poc temps: El Rocòdrom! Així podem començar a fer les nostres primeres passes en l’escalada. A l’hora del pati podem practicar i ens ho passem genial, però sempre amb molt de compte de no caure!
Està fet sobre un dibuix que de ben segur podeu distingir algun que altre conegut nostre i de Badalona!
Aconseguiràs passar tot el circuit sense caure?
Després de no poder baixar l’any passat a la nostra cita de cada any amb el Dimoni de Badalona, el passat divendres dia 7 de maig vam poder anar a visitar-lo. Vam anar les classes de 5è i de 6è. Vam baixar caminant fins el pont del petroli, allà vam esmorzar per a agafar forces i ens vam dirigir a la visita més esperada… EL DIMONI DE BADALONA!!
Amb el Dimoni ens vam fer les fotos de grup i després vam realitzar un circuit amb diferents jocs a la platja. Va estar molt divertit i per això us compartim les fotos. No us ho passareu igual que nosaltres però de ben segur que podeu fer-vos a la idea.
Gràcies Dimoni i… bona cremada!