Les famílies de 6è visiten el nostre museu modernista

Avui hem gaudit de la visita de les famílies dels i de les alumnes més grans de l’escola!
Després de dos anys molt diferents del que estàvem acostumats, tornem a la normalitat i ho hem celebrat amb la visita de les famílies que ens han pogut acompanyar.
Estem encantats amb la vostra visita i els vostres missatges, plens de paraules boniques i desitjos increïbles.
Gràcies per compartir amb nosaltres una tarda tan especial! Us esperem aviat!

Modernisme 6è

Aquest tercer trimestre estem treballant el Modernisme decorant l’escola amb feines fetes per nosaltres inspirades en el Modernisme. Tenim dos videos amb imatges de la nostra obra que de ben segur us soprendran.

6è A 6è B

Auditori 4rt i 6è

Les classes de 4rt i de 6è vam anar a l’Auditori de Barcelona a gaudir de l’experiencia de la musica barroca, ho vam passar realment bé i tots vam acabar molt contents i contentes, no va passar res dolent i a més a més, a l’autocar, tots i totes ens van comportar bé.

Per acabar vull dir que l’experiència va complir les nostres expectatives i tornariem a repetir.

https://photos.app.goo.gl/fvK9ohHRjzJHkUs38

Visita al Poble Espanyol 6è

Les dues classes de 6è vam anar a visitar el Poble Espanyol i a fer una activitat on ens van explicar les diferents construccions que podem trobar a tota Espanya. Després de fer el recorregut ens van donar una sèrie d’acivitats a realitzar en grups de 4/5 nens/es i va estar força bé.

Voleu veure les fotos? Doncs aquí les teniu:

https://photos.app.goo.gl/m2FxMiWTff9LGjJ59

Videos 6è Contra el Bullying

Dins el projecte anti-Bullying de la fundació FC Barcelona, els nens i les nenes de 6è ens vam plantejar realitzar un video amb les cançons que ens van presentar des de la fundació. Vam decidir una cançó diferent cada classe i després de molta feina hem aconseguit realitzar dos videos. Esperem que us agradin i sobretot que el missatge que volem transmetre arribi a tot arreu!

#stopbullying