Billy Elliot Video song.-
Hi everybody!
Our kids from 5th grade had been singing and dancing the song “My Dream”. This song it’s about Billy Elliot’s dream.
Hope you like the following video.
Have a nice summer!!
Big kiss!
Hi everybody!
Our kids from 5th grade had been singing and dancing the song “My Dream”. This song it’s about Billy Elliot’s dream.
Hope you like the following video.
Have a nice summer!!
Big kiss!
Les dues classes de 5e van tenir la seva “Recompensa” per la feina ben feta. Us expliquem: Amb la feina realitzada a les Cooperatives van decidir anar de sortida al Flydom Trampoline Park. No van parar! Va estar molt bé i això ho podeu confirmar a les fotos que vam fer.
Aquí les teniu: https://photos.app.goo.gl/ThYquBCynCUhr8kCA
Children love singing different types of songs. Our 5th grade pupils have learnt some pop songs and in small groups they have sang some nice songs such as : Iko Iko, Believer &That’s What I Want.
Here you have some videos. Hope you like them!
Aquest curs els alumnes de 5è han participat en el programa de la Diputació de Barcelona Cultura Emprenedora a l’Escola i han creat dues cooperatives: 5èA Cooperarets i 5èB 25Coop. Han començat coneixent el funcionament d’una cooperativa passant per la creació dels diversos departaments, la idea de negoci, la imatge corporativa, la producció i la venda entre d’altres i en tot moment comptant amb el suport de l’Ajuntament de Badalona. Aquest projecte s’ha treballat de manera transversal a l’escola, de manera que el logotip l’han fet a plàstica o bé la comptabilitat de la cooperativa l’han supervisat a matemàtiques. Entre un 25 i un 35% dels guanys s’han donat a la Fundació “Tot per Tu” i “Diabetes 0”, perquè puguin continuar en la recerca i investigació del càncer infantil i de la diabetis.
Ha estat un projecte molt motivador i els nostres alumnes n’han gaudit molt.
Us deixem aquí algunes imatges.
Hi! Have you ever heard about Billy Elliot? During the month of May, our 5th grade pupils had been working about Billy’s values and they have also written a composition about their dreams, as Billy also did .
Here you have some shots about our pupils’… Llegeix més»
El passat dilluns va desenvolupar-se la jornada del Badatletisme organitzada pel grup de mestres d’Educació Física de Badalona. Vam anar les dues classes de 5è a les pistes d’Atletisme de Paco Águila. Ens ho vam passar molt bé, vam tenir calor (feia molt de Sol) i al final vam acabar fent un ball totes les escoles participants. Aquí tenim les fotos:
El passat divendres 6 de maig les classes de 4rt, 5è i 6è vam baixar a visitar el dimoni de Badalona per les festes de maig. Després vam fer unes activitats a la platja i ens ho vam passar molt bé. Caloret vam passar però per sort portàvem crema solar.
Ja tenim aquí el LLIBRE DE SANT JORDI!!
Perdoneu el retard però estavem enllestint els últims detalls per a que pogueu gaudir tant com nosaltres a l’hora de llegir els treballs que ha fet el nostre alumnat. Ens ha encantat!
Esperem que us agradi!
https://read.bookcreator.com/g75xQCeAJERH4pTxUxwzulmv3ZV2/oeWXtwfWQLSUfdk_y4zfOA
Ja tenim algunes fotos de la festa de Carnestoltes. Esperem que us agradin!
El Cicle dels Grans de l’escola (4rt, 5è i 6è) vam celebrar el dia de la Pau amb un seguit d’activitats on a part de passar-ho bé, vam poder adonar-nos de la importància que té la PAU. Tot seguit podeu veure un video amb les activitats treballades: