Bosc Vertical Mataró

BOSC VERTICAL MATARÓ

El bosc vertical, situat a Mataró, és un lloc on pots llençar-te per tirolines o penjar entre els altíssims arbres aguantat només d’un arnès. Ho vaig passar-ho molt bé, però els que no volien llençar-se per por o vertigen podien donar una volta per explorar el bosc. És un lloc molt emocionant i on pots viure una de les aventures més xules de la teva vida. Jo, en Pol Parera de 6è B m’ho vaig passar super bé perquè a les tirolines em sentia com Indiana Jones. Jo, en Iván García de 6èA no vaig anar per uns problemes, però els meus companys i companyes em van dir com era d’ emocionant i «guai». Com m’agradaria haver-hi anat!

Iván García i Pol Parera

Poema fet per Pol Parera:

Aquí, al bosc vertical

On pots anar si et sents fatal

una tirolina i ja et sents feliç com a carnaval

alts ponts, o moguts troncs.

Serà l’ aventura

que tot ho cura!

https://photos.app.goo.gl/tArb8D5YKZCUPzAb7

Estrenem Rocòdrom a l’escola!

A l’escola tenim un nou espai que hem pogut estrenar fa molt poc temps: El Rocòdrom! Així podem començar a fer les nostres primeres passes en l’escalada. A l’hora del pati podem practicar i ens ho passem genial, però sempre amb molt de compte de no caure!

Està fet sobre un dibuix que de ben segur podeu distingir algun que altre conegut nostre i de Badalona!

Aconseguiràs passar tot el circuit sense caure?

https://photos.app.goo.gl/UvXEUi3me74eyAEB9

Garrotins 4rt i 5è

Enguany, des de l’escola, hem celebrat el Sant Jordi fent unes composicions pròpies molt especials! Els Garrotins! L’alumnat de 4t i 5è, han explicat què significa per ells aquesta diada tan important a partir de la pròpia composició de lletres musicades. Parlem de l’amor, de la llegenda, de la lectura, de la primavera… I tot això, a partir d’una música molt nostrada.
Els Garrotins són part de la Rumba Catalana, patrimoni nacional de Catalunya. Els Garrotins són de tradició oral i qui els canta, ho fa de forma improvisada. Esperem que els gaudiu amb els vídeos que es van fer aquell dia!

4rt A

4rt B

4rt C

5è A

5è B

5è C

Garrotins 4rt i 5è

Per a celebrar Sant Jordi, les classes de 4rt i 5è van tenir una idea molt original. Van crear uns garrotins i els van cantar per a que nosaltres poguem gaudir-los.  A nosaltres ens ha encantat i ells i elles s’ho van passar genial.

4rt A

4rt B

4rt C

5è A

5è B

5è C

Sortida al Dimoni de Badalona 5è i 6è

Després de no poder baixar l’any passat a la nostra cita de cada any amb el Dimoni de Badalona, el passat divendres dia 7 de maig vam poder anar a visitar-lo. Vam anar les classes de 5è i de 6è. Vam baixar caminant fins el pont del petroli, allà vam esmorzar per a agafar forces i ens vam dirigir a la visita més esperada… EL DIMONI DE BADALONA!!

Amb el Dimoni ens vam fer les fotos de grup i després vam realitzar un circuit amb diferents jocs a la platja. Va estar molt divertit i per això us compartim les fotos. No us ho passareu igual que nosaltres però de ben segur que podeu fer-vos a la idea.

Gràcies Dimoni i… bona cremada!

https://photos.app.goo.gl/jMniy6shqgULHcXS8