Activitats dilluns 27 abril
27/04/20Bon dia a tots i totes.
| Format doc: | Format pdf: |
Bon dia a tots i totes.
| Format doc: | Format pdf: |
Hola a tod@s!!
Después de la diada de Sant Jordi, hoy os mando un reto/competición. Tengo un juego para vosotr@s que seguro os va a encantar. La actividad es el juego, que seguro que conocéis, el ¡¡¡PASAPALABRA!!!
Normas:
Para empezar tienes que entrar en el siguiente enlace:
La contraseña que tienes que introducir es:
058386
Pon tu nombre en “Entrar como invitado”
¡¡¡Espero vuestra participación!!!
Hola a tothom!
No sabeu com entrar al curs dels vostres fills/es? Doncs aquí teniu un petit tutorial de com fer-ho:
Cuideu-vos i molts ànims!!!
Hola a tothom!
Espero que totes les famílies estigueu bé i que pogueu fer cada dia una mica d’exercici per a fer molt més suportable aquest confinament. Molts ànims!
Us envio dos videos d’un conegut superheroi per a que us activeu i us ho passeu molt bé seguint les activitats que us proposa. Segur que les podeu seguir i ja veureu com us farà suar de valent!
Per a l’activitat cal que graveu un petit video amb algun tros de la sessió que esteu realitzant, o si preferiu quan acabeu, un video amb l’exercici que més us ha costat de fer.
VIDEO 1: https://youtu.be/YlWyMCf6W2U
VIDEO 2: https://youtu.be/bizuejX_rgs
Molts ànims, molta energia i SALUT!!!
P.D.: Per ara us perdono la disfressa jejejeje
Xavi Gutiérrez
Bon dia.
| Activitat 1 |
| capes de la terra |
| Document word: Mapa-conceptual |
| Document pdf: Mapa conceptual |
Bon dia a tots i totes.
Hola chicos y chicas. Espero que os encontréis bien.
Bon dia a tothom, comencem a fer música.
Cada setmana us faré arribar una sèrie d’activitats per a què les feu. Aquests dies aprendrem una cançó i el seu acompanyament rítmic amb gots: TASCA 1
D’ara en endavant, si es tracta de fitxes, podeu respondre-les al… Llegeix més»
Bon dia a tots i totes.
Podeu ajudar a la mestra? Sembla que té un problema i vosaltres la podeu ajudar!!!
Hola a tothom!!!
Comencem a treballar l’Educació Física!! Ja sabeu que ara ens toca estar i treballar des de casa, per això us aniré plantejant una sèrie d’activitats per a que les feu. Per començar farem una classe de HIIT…. què és el HIIT? Us plantejarem uns exercicis i els farem durant 20 segons, descansarem 10 segons i tornarem a l’activitat. Cal que els feu tots però sobretot sense fer-vos mal !!!
Si us plau, feu un petit video on pugui veure com feu l’activitat. Podeu gravar en moments diferents o com us vagi millor. Espero els vostres videos!!!