Activitats dilluns 27 abril

Bon dia a tots i totes.

Comencem una nova setmana de feina.
Aquí teniu les feines de matemàtiques, teniu una setmana per fer-les. Un cop acabades recordeu que les heu de
posar a la carpeta del Drive. Que per cert us haig de dir que ho esteu fent molt bé.
Les enviem en word, per si algú les pot fer directament amb l’ordinador (millor) i en pdf.
Ja sabeu qualsevol dubte, ens pregunteu per mail.
Vinga molts ànims!!!!!
Una abraçada.
Pilar i Manel

Castellano 24 abril

Hola a tod@s!!

Después de la diada de Sant Jordi, hoy os mando un reto/competición. Tengo un juego para vosotr@s que seguro os va a encantar. La actividad es el juego, que seguro que conocéis, el ¡¡¡PASAPALABRA!!!

Normas:

  • No hay tiempo (piensa bien las respuestas).
  • Si una respuesta no te sale en el primero momento, pasa la palabra y ya la responderás cuando vuelvas a esa letra.
  • Al final del “rosco” tienes que poner tu nombre para entrar en el ránquing del juego.

Para empezar tienes que entrar en el siguiente enlace:

https://game.educaplay.com/

La contraseña que tienes que introducir es:

058386

Pon tu nombre en “Entrar como invitado”

¡¡¡Espero vuestra participación!!!

Educació Física Cicle Superior 22/04

Hola a tothom!

Espero que totes les famílies estigueu bé i que pogueu fer cada dia una mica d’exercici per a fer molt més suportable aquest confinament. Molts ànims!

Us envio dos videos d’un conegut superheroi per a que us activeu i us ho passeu molt bé seguint les activitats que us proposa. Segur que les podeu seguir i ja veureu com us farà suar de valent!

Per a l’activitat cal que graveu un petit video amb algun tros de la sessió que esteu realitzant, o si preferiu quan acabeu, un video amb l’exercici que més us ha costat de fer.

VIDEO 1: https://youtu.be/YlWyMCf6W2U

VIDEO 2: https://youtu.be/bizuejX_rgs

Molts ànims, molta energia i SALUT!!!

P.D.: Per ara us perdono la disfressa jejejeje

Xavi Gutiérrez

Dilluns de mates 20/04

Bon dia a tots i totes.

Espero que estigueu molt bé, encara que el dia és una mica gris, li hem de posar color.
Us envio les tasques que haureu de fer de matemàtiques al llarg d’aquesta setmana. Quan les tingueu fetes les poseu a la vostra carpeta del Drive a Matemàtiques.
Una és el control que ja teníem preparat per abans de marxar, que us servirà de repàs de tot el tema. Repasseu una mica tot el dossier i després intenteu fer-lo sols, només amb l’ajuda per sinó enteneu alguna cosa, com sempre fem a classe. A veure què tal.
Control:    control unitat 9
La segona activitat és d’un  plànol, molt senzilla, ja veureu i al final hi ha un un enllaç perquè feu unes activitats on line, un cop acabada, podeu veure la solució. A veure què tal funciona aquest programa!!!
Plànol:    Activitat plànol
Vinga endavant amb la setmana!!!
Una abraçada.
Pilar i Manel

Una mestra sense memòria 5è 16/04

Bon dia a tots i totes.

Espero que tothom estigui bé.
Continuem amb aquest nou i diferent trimestre. Us enviem una feina que té diferents activitats, per anar recordant cosetes ja treballades.
La podeu fer a l’ordinador, en el mateix document, la podeu imprimir i fer en el full, després foto, sinó teniu aquestes possibilitats responeu les preguntes, i feu foto.
Cadascú com pugui i amb allò que tingui disponible.
Un cop feta l’activitat, la pengeu a la vostra carpeta del Drive a matemàtiques i des d’allà  la podrem veure.
Aneu anotant a l’agenda les dates d’entrega perquè sinó no us enrecordareu.
Teniu fins dijous 23 per fer-la, si la teniu abans la podeu posar a la carpeta abans, cap problema.
Si teniu qualsevol dubte, no dubteu a preguntar-ho, com quan estem a la classe.

Podeu ajudar a la mestra? Sembla que té un problema i vosaltres la podeu ajudar!!!

5è UNA MESTRA SENSE MEMÒRIA-5è

Comencem Ed. Física

Hola a tothom!!!

Comencem a treballar l’Educació Física!! Ja sabeu que ara ens toca estar  i treballar des de casa, per això us aniré plantejant una sèrie d’activitats per a que les feu. Per començar farem una classe de HIIT…. què és el HIIT? Us plantejarem uns exercicis i els farem durant 20 segons, descansarem 10 segons i tornarem a l’activitat. Cal que els feu tots però sobretot sense fer-vos mal !!!

Si us plau, feu un petit video on pugui veure com feu l’activitat. Podeu gravar en moments diferents o com us vagi millor. Espero els vostres videos!!!