Castellano 8 de Mayo

Hola a tod@s!

Os escribo, aprovechando que os mandamos las tareas de castellano de esta semana, para presentarme. Soy Fran, maestro de castellano , y voy a estar con vosotros echándole una mano a Eva con lengua castellana. Muchos ya me conoceréis de vernos por el cole y en la biblioteca en el préstamo de libros. Espero que podamos trabajar muy bien juntos.

Para cualquier duda o problema estoy a vuestra disposición.

Como había dicho anteriormente, aquí os dejo las tareas de castellano de esta semana.

-Comprensión lectora LECTURA Castellano

-Ficha actividades La sílaba pdf: La sílaba. Sílaba tónica y átona    Doc: La sílaba. Sílaba tónica y átona

Espero que estéis todos muy bien.

Un saludo,

Fran

Català dia 7 de Maig

Hola nois i noies.

Avui us enviem les tasques de català.

Unes per repassar el que havíem donat a classe, sobre paraules agudes, planes esdrúixoles (us sonen no??) i una altra tasca molt diferent, que us expliquem en un altre document.

Aquí teniu els enllaços per fer les activitats de català d’accentuació:

https://es.liveworksheets.com/ia348983ag

https://es.liveworksheets.com/jm299091oo

https://es.liveworksheets.com/ff396880rl

Són tres activitats molt senzilles, i ja sabeu quan acabeu, les envieu al mail:

pgarrid3@xtec.cat

NO US OBLIDEU DE MIRAR ELS DOCUMENTS ADJUNTS PER FER L’ALTRA TASCA

Booktubers

Guió Booktube

Educació Física 6 de Maig

Hola a tots i totes!!!

Pels videos que esteu enviant, veig que esteu seguint molt bé els exercicis proposats, i avui tenim un parell d’activitats per a fer:

No sé si sabeu, però el dia 4 de maig va ser el dia que li diuen de STAR WARS. Per què? perquè la frase famosa de la saga de pel·lícules com tots i totes sabeu és: “Que la força t’acompanyi” i en anglès? doncs…. “May the force be with you”. I sabeu com es diu el dia 4 de maig en anglès? May the Fourth (4th)… Es pronuncia igual!!! Per tant, s’ha fet “oficial” que el dia 4 de maig és el dia de STAR WARS!

Ara, per què us explico això? Perquè avui ens porten els exercicis alguns dels personatges de STAR WARS!!!

La segona feina que us plantejo és un repte. Heu d’endevinar els esports que us ensenyo al video. Al final de cada esport ja veureu com us surt una pregunta que heu de respondre entre 3 opcions. Al final us demanarà el nom per a posar-vos al rànquing d’encerts. Seguiu les instruccions i recordeu que espero els vostres videos amb les vostres activitats!!!

Segona activitat:

Entreu a la pàgina  https://game.educaplay.com/

i us demanaran un Game Pin. Poseu:    967481

 

Cuideu-vos molt i SALUT!!!

 

Xavi

5è dia 5 de Maig

Bon dia a tots i totes.

Us enviem les feines de medi social i de medi natural per fer al llarg d’aquesta setmana.
A medi social ens endinsarem a l’Edat Antiga, al món egipci i a medi natural al món de les màquines.
Vinga molt bona feina, que esteu treballant molt bé!!!!!!!
Una abraçada.
Pilar
P.D:  Recordeu penjar a la carpeta de medi el mural de les etapes de la història, que era per entregar avui i molts no
l’heu fet.

Matemàtiques 5è dia 4 de Maig

Bon dia nois i noies.

Comencem una altra setmana, aquí us deixem tres activitats de matemàtiques d’un tema que us ha de sonar molt i molt: geometria. Farem algunes activitats de repàs.

Teniu dues activitats per poder fer on line, ja veureu que són súper fàcils, però us heu de fixar, no cal córrer per fer-les.

Entreu en aquests enllaços:

https://es.liveworksheets.com/ld293946im

https://es.liveworksheets.com/vo374856yr

Quan les acabeu me les heu d’enviar a :

                                        pgarrid3@xtec.cat

L’altra activitat és de construcció de figures geomètriques, teniu les instruccions al document adjunt. Quan tingueu les construccions fetes (podeu fer totes les que vulgueu, imaginació  al poder!!!!!) feu fotos i les poseu a la vostra carpeta de mates.

construim_prismes_sup

Si podeu poseu-li nom a les fotos, que sinó estic molt de temps per veure què hi ha a cada foto.

Vinga que esteu treballant molt bé!!!!!

Una abraçada.

Pilar

Català dia 30 d’abril

Bon dia a tots i totes.

Us enviem les feines de català per fer aquesta setmana. Comencem amb cal·ligrames. Heu de fer funcionar la vostra imaginació.
Haureu de fer-los a mà, escanejar-los o fer  foto i posar aquestes feines a la carpeta de català. És una feina per fer amb tranquil·litat, no cal tenir pressa, ja sabeu que teniu una setmana per fer-la.
Endavant amb la feina.!!!!!
P.D: Recordeu enviar portada i títol dels contes de Sant Jordi. Teniu fins el dilluns 4.
Una abraçada.
Pilar i Manel

Educació Física 29 Abril

Hola 5è i 6è!!

Ja he vist alguns videos que heu penjat al vostre drive i la veritat és que ho esteu fent molt bé! Hi ha alguns videos que són pel·lícules perquè estan molt ben fetes!!! ENHORABONA!

Aquesta setmana ens “visita” un altre super-heroi…. i aquest ja ens avisa que us farà suar molt!!!

Us sona el “Caballero oscuro”?…. així no ho sé, però si dic: BATMAN, segur que SI!

Us deixo 3 videos perquè els feu (segur que els podeu fer tots 3).

VIDEO 1 VIDEO 2 VIDEO 3
https://youtu.be/AfQoW07EMqI https://youtu.be/j0Q__SxwiZg https://youtu.be/Q0d11PfanpA

Espero els vostres videos!!!

Xavi

Medi Social 5è dia 28 d’Abril

Hola nois i noies.

Ara us enviem les tasques de medi social que teniu per fer al llarg d’aquesta setmana.

Teniu tres activitats on line i una per fer en paper, cartolina, fulls de colors, cartró (imaginació al poder amb allò que tingueu per casa)

Abans de fer-les mireu els enllaços de la setmana passada on hi havia informació sobre les etapes de la història.

Heu d’entrar en aquests enllaços:

https://es.liveworksheets.com/c?a=s&l=ce&i=dfxtfz&r=bj

https://es.liveworksheets.com/c?a=s&l=qs&i=tzossc&r=ua

Les dues són d’arrossegar i col·locar al seu lloc. Un cop l’acabeu li doneu al botó Terminado i us sortirà una finestra on heu de posar el vostre nom, curs, socials i un mail, que és :

pgarrid3@xtec.cat 

i jo ja podré veure les vostres activitats

Després entreu a:

https://game.educaplay.com/

 

I poseu el següent PIN: 325462

Aquesta ja sabeu com funciona, com els pasapalabra de castellà.

Finalment vull que feu un mural, si pot ser més gran d’un foli millor, sinó amb el que tingueu. Què heu de posar en aquest mural?

 

LES ETAPES DE LA HISTÒRIA 

Posar cada etapa, any de canvi, per què es produeix el canvi, dibuixos, lletres ben maques, com vulgueu. Amb molta imaginació.Si algú ho vol fer amb l’ordinador també pot.

Un cop tingueu fet el vostre mural, de les etapes de la història , li feu una foto i la pugeu al Drive

Qualsevol dubte,  ja sabeu estem per ajudar-vos.

Molt bona feina!!!!!

Pilar