Museu Tecnologia 5è
Aquí tenim les fotos de la visita dels nens i les nenes de 5è al Museu de la Tecnologia. Ja ens direu si us agraden!
Aquí tenim les fotos de la visita dels nens i les nenes de 5è al Museu de la Tecnologia. Ja ens direu si us agraden!
L’altre dia vam tenir una sopresa a 5è: Ens va venir a visitar la Tieta Adela!! Ens va explicar un munt d’històries i vam poder passar una molt bona estona amb ella i els seus balls!!
Hola a tothom! Abans de celebrar la setmana santa, a Cicle Inicial vam voler avançar-no i vam preparar la tradicional Mona de Pasqua. Aquí teniu les fotos per veure com en ho vam passar!
Al Cicle Inicial tenim uns i unes artistes famosos/es…Aquí podeu veure les fotos que ens vam fer. Endevineu qui som?
Aquí tenim els videos dels passos que vam fer l’altre dia a Can Montcau, per aconseguir la Coca de Vidre. Vam aprendre i després…. Ens la vam menjar!!! Boníssima!!
| Fem la Massa de Coca | Li treiem l’excés d’aigua a la massa: |
| Marquem la massa perquè surti l’aire: | Treballem la massa: |
| Posem oli i sucre: | Posem la Coca al forn: |
I aquí les fotos: https://photos.app.goo.gl/QC8l3ZWg1Rd7oG192
Aquí tenim algunes fotos dels nens i nenes de P-3 A. Esperem us agradin!
A Educació Infantil treballem el Joc Simbòlic en aquests racons que us ensenyem a continuació. Ens ho passem d’allò més bé!
Aquí teniu un recull de fotos:
Segueix-nos!