Dia de la Pau a 1r
El passat dimarts dia 30 de gener va ser el dia de la Pau. Els nens i nenes de 1r vam baixar al pati per enlairar dos globus amb el colom de la Pau dibuixat. Vam veure com els globus marxaven junts cap el cel. Els millors desitjos de pau de les classes de primer van volar per a repartir-los pel Món.
Aquí podeu veure les fotos que vam fer:
Hort a 3r
L’altre dia vam passa una bona estona amb el Manel a l’hort de l’escola. Vam estar treballant per poder recollir d’aquí un temps.
Les fotos les teniu aquí:
Amic Invisible C. Mitjà i Superior
Abans d’acabar l’any vam fer l’amic invisible a l’escola. Aquí teniu les fotos:
Cicle Mitjà: https://photos.app.goo.gl/frqL4lWonaprtx5i1
Cicle Superior: https://photos.app.goo.gl/6wYhmhJ7CDu6lzus2
Caga Tió Cicle Inicial
Els nens i nenes del Cicle Inicial vam fer cagar el Tió. Ens va portar molts regals. Aquí podeu veure les fotos:
Photocall tallers de Nadal
Aquí tenim les fotos del Photocall que es va fer als tallers de Nadal. Entreu i veureu quines fotos més… especials!!!!
Nadales Primària
Aquí tenim les fotos de les Nadales de Primària. Esperem que us agradin: https://photos.app.goo.gl/TPeogC5UCforxpCv2
I aquí els videos:
1r A i 5è A :1r B i 5è B :
3r B i 4t B : 3r A i 4t A :
2n A i 6è A :2n B i 6è B :
Esperem que us agradin!
Nadales Ed. Infantil
Avui dimarts 19 de desembre els nens i nenes d’Educació Infantil han cantat les Nadales a l’escola. Aquí tenim les fotos i els Videos:
https://photos.app.goo.gl/i6U7ZQaTIazchiKf2


Segueix-nos!