Visita Eva Santana

Aquí tenim les fotos de la visita que ens va fer l’escriptora Eva Santana. Va estar una activitat molt interessant, vam estar xerrant amb ella i ens va aclarir i explicar anècdotes de tot tipus. Moltes gràcies per la teva visita!! Fins aviat!

https://photos.app.goo.gl/nx4disdTAdJmWG963

Badalona Històrica amb 3r

Dijous 22 de febrer els nens i nenes de 3r vam anar a visitar indrets històrics de Badalona com ara són “La Casa dels Dofins” (Romana), les seus dels tres ajuntaments que han hagut a Badalona des de l’època dels Romans, també vam estar visitant les façanes Modernistes que podem trobar pels carrers de Badalona i per acabar vam visitar la Fàbrica d’Anis del Mono. Aquí teniu un recull de les fotos que ens vam fer. Esperem que us agradin!

https://photos.app.goo.gl/8iYDRtrHlP6ow0TK2