GUANYADORS CONCURS DE CARTELLS – ESCOLA VERDA

Ja tenim els guanyadors del concurs de cartells!

Aquests cartells es penjaran i distribuiran per les diferents estances de l’escola.

Tots els nens i nenes de l’escola s’ho han passat molt bé pintant i dibuixant el seu cartell! I a més, ens ha servit per conscienciar-nos de com ens hem de comportar i les normes que hem de seguir perquè hi hagi una bona convivència, un bon clima de treball a la nostra escola i sobretot que tinguem cura i vetllem en tot moment per cuidar el nostre entorn més proper.

Us deixem un vídeo on veureu els guanyadors de les diferents categories.

Aquestes categories eren:

CICLE INFANTIL: fotografies

CICLE INICIAL: apaguem el llum / tanquem l’aixeta

CICLE MITJÀ: rebuig / paper / orgànic / envasos

CICLE SUPERIOR: fem silenci / tirem la cadena

Estem molt contents del treball que han efectuat tots els nens i nenes de la nostra escola! Per això us volem felicitar a tots

“Pensa globalment, actua localment”