DONA LA NOTA -Encara hi som a temps-

Benvolguts i benvolgudes,

Avui la nostra escola participa en la campanya DONA LA NOTA -Encara hi som a temps- per reivindicar la lluita contra el canvi climàtic.

Aquest serà el desenvolupament de l’acte central. Seguiu-lo!

A les 11h del matí, des del Museu Vil·la Casals del Vendrell, podreu veure en directe mitjançant la Xarxa de Televisions Locals dins el programa “Ben trobats” o al portal de DONA LA NOTA la retransmissió d’aquests continguts:

1. Entrevista a David Melgar, director del Camp d’Aprenentatge Pau Casals del Vendrell per explicar el desenvolupament i continuïtat del projecte. (Youtube live i Xarxa TV)
  2. Interpretació en acústic de la cançó: “No ens desdibuixeu” cantada per Àngels López del Petit Taller de Cançons. (Youtube live i Xarxa TV)
  3. Lectura del manifest sobre el dia Mundial del Medi Ambient a càrrec del seu autor, Gibert d’Artze. (Youtube live)
  4. Interpretació de l’última cançó creada per PeTaCa durant el confinament per impulsar  “El nou futur”. (Youtube live)
  5. Projecció del videoclip de la cançó “No ens desdibuixeu”, on us podeu afegir a cantar-la en la versió original. (Youtube live)

Us convidem a participar d’aquest acte per sumar-nos a contribuir a alçar la veu, ben clara i ferma per frenar el canvi climàtic, per respectar el medi ambient i conviure en societat, estimant la natura.

Amb els vídeos que ens aneu enviant els/les alumnes de primària farem un senzill muntatge donant testimoni de la nostra participació.

Moltes gràcies per ajudar-nos a fer-ho possible!