SCAPE ROOM

El passat 13 de març vam fer un Scape Room molt divertit. Per celebrar el 8 de març, el dia de la dona, els i les alumnes havien de superar unes proves, n’hi havia 6 en total. A cada prova descobrien la vida o descobriments d’alguna dona important. Al final, havien de tenir un codi de 6 dígits per poder obrir el cofre que tenia una recompensa molt dolça.

Els espais de les proves estaven repartits per tota l’escola i els grups eren heterogenis amb nens i nenes de 5èA i 5èB barrejats.

També vam incloure QR’s per ampliar la informació i una de les proves era un Trivial que havien de resoldre amb la tauleta digital.

El resultat va ser que vam passar una tarda diferent, aprenent i jugant a la vegada.