REPTE FINAL RETOTECH

El dia 1 de juny, alguns nens i nenes de 5è, en representació de les dues classes, van anar a Barcelona a presentar el repte final de Retotech de la Fundació Endesa que va tenir lloc a l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya. Aquest projecte pretén impulsar projectes educatius innovadors als escolars.

Alumnat de diverses escoles i instituts de Catalunya es van trobar per mostrar els seus dissenys de robòtica com a eix central de la jornada.

Durant tot el curs, els i les alumnes de 5è han estat treballant en sessions de tallers la programació, la construcció i el muntatge d’una maqueta juntament amb la Gemma, la Roser, la Sabina i una mare voluntària i experta en la matèria, l’Anna. Tots i totes han estat treballant incansablement i amb la màxima dedicació en la realització d’un parc inclusiu, idea que va sorgir del propi alumnat adonant-se que al nostre municipi no hi ha cap parc amb aquestes característiques.

Aquest projecte ha donat a conèixer a l’alumnat la capacitat d’emprenedoria, de treball en equip, ciència, innovació, robòtica, pensament computacional…

I us hem de dir que la nostra escola està d’enhorabona perquè va guanyar el premi després de la deliberació d’un jurat expert i de les votacions de la resta d’assistents.

Estem molt contents d’haver participat en aquest gran esdeveniment perquè va suposar una experiència irrepetible per a tots nosaltres.

BONA FEINA!!