JUGUEM EN CATALÀ!

Un dia després de no haver actuat massa bé a classe, ens vam quedar sense pati. Vam reflexionar sobre el nostre comportament i vam aprendre que hi ha coses que no hem de fer i a partir de llavors, el matí va anar molt bé. I com que tots els bons actes tenen la seva recompensa, més tard vam anar al pati de rodes a fer jocs en català!!

Vam jugar al Tabú i al joc dels daus. Ara us els explicarem:

Tabú: un nen o nena agafa una targeta de la capsa. Ha de donar pistes perquè els altres endevinin una paraula però té unes paraules prohibides. Si algú creu que sap la resposta ha d’aixecar la mà. Qui ho endevina és el següent que li tocarà agafar la targeta.

Daus: una persona tira el dau de lletres. Els altres han de pensar una paraula que comenci amb la lletra que ha sortit. Cadascú té 5 segons per pensar i dir la paraula. Si no la diu ha de fer una volta per tot el pati.

Ens van agradar moltíssim i voldríem repetir els jocs un altre dia.

Com que som 24 alumnes alguns aixecaven la mà però no els va tocar en cap moment. Ens hem de saber esperar i si no ens toca avui ens tocarà demà.

Alumnes de 3rB