ELS EDIFICIS I EL SEU SERVEI

El passat divendres vam fer una sortida amb els alumnes de segon per identificar i conèixer els edificis propers a la nostra escola i el servei que fan als nostres ciutadans.

Vam començar per l’escola, el teatre, l’hotel, correus, la universitat , el consell comarcal, casal dels avis… fins arribar a l’església de sant Antoni on vam entrar i la vam visitar.

A mesura que anàvem pels carrers, la srta. Carmen anava explicant la funció que fa cada edifici i contestava les preguntes d’alguns dels nostres alumnes.

Dins de l’església ens vam adonar que ja no hi es la figura del Sant Crist, perquè la estan restaurant a Barcelona, però vam tenir la sort de trobar un sr. gran que ens va explicar, com ell amb 16 anys, va començar a portar la Creu del Sant Crist per les celebracions que es feien a Cervera. Els nens van quedar admirats del pes que fa la Creu, uns 70kgs. i com la podia carregar. Va estar molt enriquidora aquesta trobada.