El pessebre de la classe

Avui a la classe ,amb els nens de primer i la Sra. C.B, hem començat a muntar un pessebre. Les figures de fang, tenen molta història, perquè les van realitzar alumnes de setè i vuitè  amb la C. B. ja fa molts i molts anys. Els nens i nenes de primer , molt emocionats han col·laborat en tot:  portant els papers,   els troncs, les branques, les figures i al final han realitzat uns animalets molt simpàtics per afegir al pessebre. Però… encara no està acabat, durant aquests dies anirem afegint figuretes i tots els detalls  amb tots els alumnes de l’aula de religió.