CASTANYADA A L’ESCOLA

L’escola Jaume Balmes va celebrar la festa per excel·lència de la tardor, la Castanyada. Enguany, amb un temps pràcticament estiuenc.

Durant el matí els i les alumnes d’I3 fins a 5è, van gaudir dels jocs que durant les últimes setmanes van estar preparant els companys i companyes de 6è.
Els més petitons de l’escola d’I3 a 1r, van fer els jocs al pati de rodes i de 2n a 6è al pati.
Paral·lelament als jocs, el Joan Ramon, acompanyat d’alguns mestres i també de dues mares que es van oferir voluntàries, van coure les castanyes que no podien faltar en un dia com aquest. Cal dir, que van quedar al punt!

A la tarda, tot l’alumnat amb l’equip de mestres ens vam reunir al pati i vam poder gaudir de danses tradicionals preparades des de l’àrea de música.
Una vegada finalitzades les danses, els castanyers i castanyeres de 6è, van repartir les castanyes a les diferents classes.

Volem agrair a l’AMPA de l’escola qui, com cada any participa d’aquesta festa comprant les castanyes i a tota la comunitat educativa pel bon desenvolupament de la festa.
Us deixem un recull de fotos i vídeos de la jornada.

Per veure les fotos dels Jocs fes click AQUÍ